فقط تماشاگر نباشيد!(هيجان فوتبال اينجاست)
نوشته شده توسط : حسین

 

یک نکته مهم جهت دوستانی که از طریق لینک این وبلاگ در سایت بی طرف ثبت نام کرده اند:

دوستان عزیز شما میتوانید از این به بعد از طریق آدرس بیطرف که در اینجا قرار میدم وارد سایت شده و خیلی راحت به پیش بینی بپردازید. چون مثله اینکه آدرس قبلی با مشکل مواجه شده و تا زمان رفع اشکال میتوانید از این آدرس استفاده کنید.(البته تمامی لینک های این پست به روز شده و این نکته بیشتر برای افرادی که قبلاً ثبت نام کرده اند و به مشکل برخورده اند گذاشته شده است. به امیده موفقیت همه ی شما عزیزان.) با تشکر.

 

سلام به همه ي دوستداران فوتبال و كسب درآمد از اينترنت.

 به عنوان اولين پست ميخوام يكي از معتبرترين سايت هاي پيش بيني فوتبال رو به شما عزيزان معرفي كنم. سايتي كه خود من تا الان اگه دروغ نشه حدوده؟؟؟؟حدوده؟؟؟... ها يادم آمد دقيقاً 800هزار تومن پول درآوردم. 

در ضمن مسابقات رو اگه با نيت خير شركت كنيد خيلي بهتره چون هم خدا كمكتون ميكنه برنده بشين و هم پولي كه بدست ميارين حلاله.البته غيره اون هم حلاله ولي اگر نيت خير باشه 100% توي همه ي كارها بهتره.(از مراجع هم استفتاء شده است)

 

حالا بعد از توضيحات ميريم سره اصله مطلب:

 اين سايت كه معرفي ميكنم هر هفته چندين مسابقه برگزار ميكنه كه شما ميتونيد تنها با پرداخت حداقل مبلغ1024 تومان فرم هايي با 16 بازي و 729تومان فرم هايي با 10 بازي در اين مسابقات به صورت حقيقي شركت كنيد.(اگه خواسته باشيد ميتونيد حتي بدون پرداخت پول هم توي مسابقات به صورت مجازي شركت كنيد اما اگر برنده شديد هيچ پولي به شما داده نخواهد شد.و به صورت مجازي فقط جهت تست شانس و اقبالتونه!!!!) بعد از اينكه به صورت حقيقي شركت كرديد اگر انشاءالله برنده شديد و تونستيد با كمترين تعداد خطا اون فرم رو پر كنيد سايت به شما اعلام ميكنه و شما ميتونيد خيلي راحت و با دادن شماره حساب به سايت ،پولتون رو ظرف 24ساعت دريافت كنيد.

(من هروقت اعلام كردم معمولاً كمتر از 24 ساعت هم دريافت كردم).

شما جهت شركت كردن در مسابقات به صورت حقيقي چندين گزينه در پيش رو خواهيد داشت كه آسانترين،بهترين و مطمئن ترين و سريعترين مدل پرداخت پول به حساب سايت بيطرف از طريق پرداخت آنلاين ميباشد كه تماميه توضيحاتش داخل خود سايت موجود ميباشد كه بعد از ثبت نام ميتونيد مطالعه بفرماييد.

يا شانس و يا اقبال . به نظر من توي اين سايت ثبت نام كنيد و حتماً در مسابقات به صورت حقيقي شركت كنيد(هرچند هر چند وقتي يك فرم نيم وجبي). اگه شما هم برنده ي بعضي از فرم هايي كه جايزه ي نفر اولش 50ميليون به بالاست شديد مارم دعا كنيد.

(از بابت پرداختيش مطمئن باشيد چون اين سايت چندين ساله داره فعاليت ميكنه و اگر تا الان پرداختي نميداشت 100% اين همه طرفدار نداشت و منم بيكار نبودم وقتم رو براي سايت بدون پرداختي بزارم.)

 

اشكان

ناگفته نماند در اين وبلاگ به افرادي كه از طرف آن در سايت هاي معرفي شده ثبت نام كنند پشتيباني داده خواهد شد .نه به افرادي غير از آنها!!!(پشتيباني=جواب به تمام مشكلاتي كه در حين ثبت نام و يا كار با سايت ممكن است پيش بيايد).

اميدوارم قدر خودتون رو بدونيد.

لينك جهت ثبت نام: 

 

بنرهاي ثبت نام: هركدوم كه خوشكلتره و دوست داريد، كليك كنيد!!!!!!!!!!!!!!

 

نتایج زنده فوتبال برتر - بی طرف

 

 

فوتبال ایران و جهان

 

نتایج بازی ها و جدول لیگ برتر - بی طرف
 
پیشبینی فوتبال لیگ برتر - بی طرف

 ________________________________________________________________

دوستانی که به کسب درآمد از طریق اینترنت نیز علاقه مند هستند میتوانند در دو سایت معتبر ptc که در زیر به آنها اشاره میکنم ثبت نام کنند.

توضیحات مربوط به این دوسایت در پست های مربوطه در وبلاگ میباشد.

 

 نئوباکس

   

 

    آنباکس

 

 

فوتبال ایران و جهان


:: برچسب‌ها: پيش بيني فوتبال , سايت هاي معتبر پيش بيني , سايت پيش بيني فوتبال با100% پرداختي , ليگ برتر , جدول ليگهاي برتر , ليگ برتر ايران , بي طرف , 352 , كسب درآمد از پيش بيني فوتبال , ,
:: بازدید از این مطلب : 2301
|
امتیاز مطلب : 2143
|
تعداد امتیازدهندگان : 1065
|
مجموع امتیاز : 1065
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
MAHDI SHAYANI در تاریخ : 1390/2/15/4 - - گفته است :
من میخواهم عضو شوم

/weblog/file/img/m.jpg
امیر در تاریخ : 1389/8/18/2 - - گفته است :
من که نفهمیدم بعد ثبت نام چیکار باید بکنم!

ثبت نام کردم ولی بعدش چیزی نیست!
پاسخ: سلام دوست عزیز. منظورت از اینکه ثبت نام کردی وبعدش چیزی نیست چیه؟ اگر داخل بی طرف ثبت نام کردی. بعد از ثبت نام باید با همون نام کاربری و پسوردی که ثبت نام کردید وارد سایت بشید و همونجوری که توی پست مربوط به بی طرف گفتم. میتونید هم پول بدید و به صورت حقیقی شرکت کنید و در صورت برنده شدن و نفر اول شدن از جایزه های میلیونی استفاده کنید. واگر هم بخواین میتونید پولی پرداخت نکنید وبه صورت مجازی شرکت کنید که در صورت برنده شدن هیچ جایزه ای به شما تعلق نمیگیره.! اگر جای خاصی مشکل دارید به صورت شفاف و با گفتن اسمی که ثبت نام کردید اعلام کنید تا پاسختون رو بدم. موفق باشید.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: