آموزش افتتاح حساب آلرت پی(alertpay.com)
نوشته شده توسط : حسین

شما در سایت نئوباکس میتونید از چندین حساب استفاده کنید. -حساب پی پال(paypal)  -حساب آلرت پی (alertpay)  -حساب نتلر(neteller).

در سایت های دیگر از حساب لایبرتی(Libertyreserve) هم میتوانید استفاده کنید.که خوشبختانه این حساب (لایبرتی) با ایران هیچ مشکلی نداره و فقط ایرانه که با اون مشکل داره که اونم با نرم افزار حله و میشه از سد تحریم گذشت.! 

یک پیشنهاد: با توجه به اینکه تمامی این سایتها که بانک مجازی هستند ایران رو تحریم کردند جز لایبرتی ، اگر آی پی شما آی پی ایران باشه خطر بسته شدن حساب بین المللی شما زیاده.پس در کل به نظر من توی این سایت که لایبرتی نداره میتونید از حساب آلرت پی استفاده کنید.

دلیل اول اینکه سخت گیری های این حساب جهت وریفای کردنش خیلی کمه و حتی شما با موبایل هم میتونید وریفای کنید.اما دیگر حساب ها جهت وریفای کردن باید حتماً آدرس محل سکونت+قبض تلفن محل+چندین گزینه ی دیگه که آدم بیزار میشه از وریفای کردن.

دلیل دوم اینکه این حساب توی ایران و بین کاربرانی که دارن کسب درآمد میکنن بیشتر جا افتاده و دلارهاشو راحت تر میتونید خرید و فروش کنید.

دلیل سوم و مهمترینش اینه که اگر این حساب رو وریفای نکنید باز هم میتونید به راحتی دلار جابجا کنید ،فقط فرقش با وریفای شدش توی مبلغیه که میتونید جابجا کنید. بدون وریفای حدود 50-60 دلار و حتی بعضیا شانسی تا200 دلار هم تونستن بدون اینکه حسابشون بسته بشه جابجا کنن. بهترین کار درست کردن آلرت پی وریفای شده هست یا اینکه از افرادی که مطمئن هستید بخرید.(آلرت پی وریفای شده تا حدوداً مبلغ 2000$ میشه جابجا کرد.

پس چون میدونم بیشتر افراد دنبال چیزی هستند که هم راحت تر باشه و هم ریسک کار باهاش پایین باشه

چگونگی افتتاح حساب آلرت پی رو آموزش میدم چون هم ریسکش خیلی خیلی پایینه و درحد صفره وهم درکل خوبه.

شروع آموزش:

 

براى ثبت نام از طریق ف ی ل ش ک وارد سایت آلرت پی (www.alertpay.com) شوید .وقتی صفحه باز شد بر روی دکمه Sign Up کلیک کنید.

و سپس :

2-بر روی گزینه sign up كلیك نمایید 
3- در قسمت 
Choose your Country یك كشور انتخاب نمایید . مثلا آلمان : Germany
 و سپس بر روی تصویر مربوط به Personal Starter كلیك كنید. 
4- در قسمت First Name یك نام وارد كنید
5- در قسمت 
Last Name
 یك فامیلی برای خود انتخاب كنید. مهم نیست كه این نامها واقعی باشند یا خیر. مثلا انتخاب كنید kolerna 
6- در قسمت Phoneهم یك شماره تلفن بدهید. 
7- در اینجا 
Address 1
 یك آدرس وارد كنید مثل : Carl of Ossietzky road 53 02826 Goerlitz 
8- در این قسمت یك شهر را انتخاب كنید 
City / Town
 : مثل Berlin 
9- 
Region
 اینجا بنویسید : N/A 
10- 
Postal Code
: و حال یك كد پستی 10 رقمی بنویسید. و سپس كلید Next را بزنید 
11- در صفحه بعد در قسمت 
Email Address ایمیل خود را وارد كنید. 
12- در قسمت 
Password یك پسورد برای خود را وارد كنید مثل 123456 
13- . در قسمت Re-enter Password پسورد بالا را تكرار كنید. 
14- حال باید به 2 سوال كه از خود می پرسید و آنرا در سایت ثبت می كنید پاسخ دهید. فراموش نكنید كه ایمیلی را كه در سایت ثیت نمودید و پسوردی را كه چند لحظه پیش انتخاب كردید و پاسخ سوالاتی كه هم اكنون وارد خواهید كرد را در جایی یادداشت نمایید زیرا بعدا به آنها نیاز خواهید داشت. 
15- در قسمت 
Question 1
 یك سوال برای خواد انتخاب نمایید. مثلا آخرین سوال را انتخاب كنید كه نوشته City Of Birth? كه یعنی در كدام شهر متولد شده اید. 
16- در قسمت 
Answer 1 یك جواب به سوال فوق بدهید. مثلا بنویسید Tehran یا shiraz
 و یا حتی مثلا berlin . مهم این است كه بعدا یادتان باشد كه به این سوال چی جواب داده بودید 
17- در قسمت 
Question 2
 باید یك سوال دیگر هم مطرح نموده و به آن پاسخ دهید. به عنوان مثال What is your favorite animal? را انتخاب نموده و نام یك حیوان را در مقابل آن بنویسید 
18- و سپس حروف و اعدادی را كه در پایین صفحه مشاهده می كنید را وارد نموده و پس از تیك زدن گزینه 
I agree to AlertPay's
 بر روی Register كلیك كنید 
19- در صفحه بعد چنین پیامی را مشاهده خواهید كرد

Thank you for registering with AlertPay! 

An email has been sent to the email address you entered. Please log in to your email account and click on the link to validate your email to continue the registration process

اگر چنین پیغامی مشاهده نشد یعنی اینكه یكی از موارد را اشتباه وارد كردید كه باید آنرا اصلاح نمایید.

حال باید به ایمیل خود مراجعه نموده و ایمیلی را كه سایت آلرت پی برای شما ارسال نموده است را باز نموده و بر روی لینكی كه داخل آن است كلیك كنید تا حساب شما فعال شود. 

بعد از كلیك روی لینكی كه توسط كمپانی آلرت پی ارسال شده بود شما وارد صفحه ای از سایت آلرت پی می شوید كه ایمیل شما در آنجا نوشته شده است و شما باید پسوردی را كه در زمان ثبت نام در سایت آلرت پی انتخاب كرده بودید را در كادر زیر آن وارد كنید تا بتوانید وارد حساب خود شوید
. 

در ضمن آموزش افتتاح حساب لایبرتی برای استفاده در سایت هایی که با این حساب کار میکنند در این پست میباشد.

نوشته ي نويسنده ي وبلاگ خارج از پست آلرت پي:

این دو سایتی که جهت ثبت نام معرفی کردم از اون دسته از سایتهای 100% پرداختی هستند.

من ثبت نام توی تمام این سایت ها رو به شما پیشنهاد میکنم. چون  اینجوری میتونید خیلی راحت از تمام این سایت ها پول خود را دریافت کنید و در مدت زمان کوتاهتری نسبت به یک سایت به درآمد ماهیانه ی بالا برسید.

در صورتی که واقعاً فکر میکنید که نمیتوانید در هر دو سایت معتبر به فعالیت به صورت فعال بپردازید (چون شرط ما برای ثبت نام فعال بودن شماست) به نظر من حتماً داخل سایت آنباکس ثبت نام کنید .!چون از همه لحاظ عالیه و در بيشتر اوقات avgاوریج زیرمجموعه های اجاره ایش از نئوباکس هم بهتره.(فعاليت در تمام اين سايت ها در روز حداكثر20 دقيقه زمان خواهد برد.)

بعد از كليك كردن روي نام يا بنر مربوط به هر سايت ميتوانيد صفحه ي اول آن را مشاهده كنيد كه در اينصورت جهت ثبت نام در آن سايت روي گزينه ي register كليك كنيد تا فرم ثبت نام را ببينيد و بعد از آن شروع به پر كردن فرم بفرماييد.

نكته:((مطمئناً در ليست ثبت نام شما در قسمت referer چيزي نوشته است. آن را به هيچ عنوان پاك نكنيد و تغيير هم ندهيد.))

 

 

 نئوباکس

   

 

    آنباکس

 

 
 

 توجه توجه: در اين وبلاگ علاوه بر سايت هاي بالا كه جزء سايت هاي  ptc ميباشند سايت هاي ديگري هم معرفي ميشوند كه آنها نيز جهت كسب درآمد از اينترنت هستند و تمام سايتهايي كه معرفي خواهند شد مطمئناً پرداختي دارند.فقط تنها فرقي كه دارند اينه كه سايتهايPtc ميشه گفت بعد از كمي كار مطمئناً به درآمد ماهيانه ي ثابت خواهيد رسيد اما در اين سايتها مانند سايت زير حتماً بايد كمي اطلاعات از فوتبال داشته باشيد و كمي هم خرشانس باشيد.

 سايت پيش بيني فوتبال بيطرف  يكي از سايت هاي معروف در اين زمينه است و از پرداختيش 100% مطمئنم چون تا الان خودم تا800هزار تومان درآمد داشتم. جهت ثبت نام ميتونيد روي بنر زير كليك كنيد و يا جهت اطلاعات بيشتر به اين پست سري بزنيد و سپس اگر خواستيد ثبت نام كنيد.

 

 

 

 


فوتبال ایران و جهان


:: برچسب‌ها: آموزش ثبت نام آلرت پی , حساب الکترونیکی آلرت پی , بانک اینترنتی آلرتپی , alertpay , alertpay , com , نحوه ي وريفاي آلرت پي , آموزش افتتاح حساب وريفاي آلرت پي , سايت خارجي آلرت پي , ,
:: بازدید از این مطلب : 6289
|
امتیاز مطلب : 1405
|
تعداد امتیازدهندگان : 409
|
مجموع امتیاز : 409
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
سلام در تاریخ : 1391/11/8/0 - - گفته است :
آموزش خوبی بود
به لینک زیر در مورد بازار یابی است
Http://www.payam-resan.com/BY.aspx?ID=35355


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: