افزایش بازدید وبلاگ شما +بالا رفتن رنک گوگل و الکسای شما با ما!!!!!!!
نوشته شده توسط : حسین

شما میتونید جهت افزایش بازدید وبلاگ یا سایت خودتون داخل سایت هایی که دلیل به وجود آمدنشون همین افزایش بازدید و بالا بردن رنک گوگل و الکسای سایت یا وبلاگ شماست ثبت نام کنید.

اینجا 3 تا از این سایت ها رو معرفی میکنم و پیشنهاد میکنم حتماً داخل همه ی این سایت ها ثبت نام کنید. دلیلشم اینه که افرادی که دنبال بالا بردن رنک وبلاگ خودشون هستند میدونن که جهت بالا بردن رنک وبلاگ باید حتماً بازدید کننده هایی که وبلاگ یا سایتشون داره متفاوت باشند تا رنک اون ها هرچه بالاتر بره. هرچند اگر شما در یک سایت افزایش بازدید هم ثبت نام کنید بازهم به رنک خوب میرسید اما اینو دقت کنید که مطمئنن با چند سایت رتبه ی خیلی خیلی بهتری رو میتونید کسب کنید. چون بازدید کننده های بیشتر با آپی های متفاوت به سایت شما رجوع میکنند.

سایت هایی که میتونید ثبت نام کنید:

1-

http://7rank.ir/?ref=10665 

2-

 

 

3-

 

نحوه ی کار در این سایت ها:

در این سایت هایی که جهت افزایش بازدید معرفی کردم باید جهت بدست آورن امتیاز (هر امتیازی که بدست بیاورید میتوانید به تعداد آن برای سایت خود بازدیدکننده بخرید، بدون یک ریال پول) بازدید خودکار انجام دهید. منظور از بازدید خودکار اینه که شما با استفاده از گزینه ی بازدید خودکار میتونید همزمان از چندین وبسایت یا وبلاگ که اونها هم مثله شما در این سایت ها ثبت نام کردن بازدید کنید. این بازدید ها در بعضی از سایت های افزایش بازدید و رنک گوگل به 4 صفحه ی همزمان تقسیم میشود و در بعضی دیگر به 12 و 18 صفحه ی همزمان بازدید خودکار تبدیل میشود.

کار با این سایتها خیلی راحته و شما به راحتی میتوانید افزایش بازدید+بالا رفتن رنک گوگل و الکسای خود را تضمین شده ببینید.

نکته ی مهم: قبل از اینکه شروع به بازدید خودکار بکنید حتماً لود شدن عکس مرورگر خود را غیرفعال کنید، تا هم اگر adsl دارید از حجم ترافیکی که از شما کم میشود در حد خیلی خیلی بالایی کم شود و اگر هم دیال آپ دارید سریعتر و راحت تر امتیاز خواهید گرفت(چون باید سایت بالا بیاید تا امتیاز بده).

موفق باشید.




نوشته شده توسط نویسنده خارج از پست افزایش بازدید وبلاگ شما با ما!!!!!!!.

 

این دو سایتی که جهت ثبت نام معرفی کردم از اون دسته از سایتهای 100% پرداختی هستند.

من ثبت نام توی تمام این سایت ها رو به شما پیشنهاد میکنم. چون  اینجوری میتونید خیلی راحت از تمام این سایت ها پول خود را دریافت کنید و در مدت زمان کوتاهتری نسبت به یک سایت به درآمد ماهیانه ی بالا برسید.

در صورتی که واقعاً فکر میکنید که نمیتوانید در هر دو سایت معتبر به فعالیت به صورت فعال بپردازید (چون شرط ما برای ثبت نام فعال بودن شماست) به نظر من حتماً داخل سایت آنباکس ثبت نام کنید .!چون از همه لحاظ عالیه و در بيشتر اوقات avgاوریج زیرمجموعه های اجاره ایش از نئوباکس هم بهتره.(فعاليت در تمام اين سايت ها در روز حداكثر20 دقيقه زمان خواهد برد.)

بعد از كليك كردن روي نام يا بنر مربوط به هر سايت ميتوانيد صفحه ي اول آن را مشاهده كنيد كه در اينصورت جهت ثبت نام در آن سايت روي گزينه ي register كليك كنيد تا فرم ثبت نام را ببينيد و بعد از آن شروع به پر كردن فرم بفرماييد.

نكته:((مطمئناً در ليست ثبت نام شما در قسمت referer چيزي نوشته است. آن را به هيچ عنوان پاك نكنيد و تغيير هم ندهيد.))

 

 

 نئوباکس

   

 

    آنباکس

 

 
 

 

 توجه توجه: در اين وبلاگ علاوه بر سايت هاي بالا كه جزء سايت هاي  ptc ميباشند سايت هاي ديگري هم معرفي ميشوند كه آنها نيز جهت كسب درآمد از اينترنت هستند و تمام سايتهايي كه معرفي خواهند شد مطمئناً پرداختي دارند.فقط تنها فرقي كه دارند اينه كه سايتهايPtc ميشه گفت بعد از كمي كار مطمئناً به درآمد ماهيانه ي ثابت خواهيد رسيد اما در اين سايتها مانند سايت زير حتماً بايد كمي اطلاعات از فوتبال داشته باشيد و كمي هم خرشانس باشيد.

 سايت پيش بيني فوتبال بيطرف  يكي از سايت هاي معروف در اين زمينه است و از پرداختيش 100% مطمئنم چون تا الان خودم تا800هزار تومان درآمد داشتم. جهت ثبت نام ميتونيد روي بنر زير كليك كنيد و يا جهت اطلاعات بيشتر به اين پست سري بزنيد و سپس اگر خواستيد ثبت نام كنيد.


فوتبال ایران و جهان


:: برچسب‌ها: افزایش بازدید , بالا رفتن رنک گوگل , بالا رفتن رنک الکسا , بازدید از وبلاگ , بالا بردن رنك با 12 صفحه , بالابردن رنك با12صفحه , بالا بردن رنك گوگل , بالارفتن رنك الكساوگوگل , رنك گوگل والكسا , افزايش آمار , افزايش آمار ورتبه , رتبه گوگل , افزايش بازديد سايت , افزايش بازديد وبلاگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 3321
|
امتیاز مطلب : 1220
|
تعداد امتیازدهندگان : 430
|
مجموع امتیاز : 430
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
ramin در تاریخ : 1390/2/3/6 - - گفته است :
با سلام به شما و سایت حرف ایتان.من شهبازم مدیر سایت کارا کتاب
www.karaketab.com
کارا کتاب اولین سایت تخصصی خرید و فروش کتاب و نشریات قدیمی و نایاب است با بیش از 40000محصول نایاب که در این مدت کم کاری با کمک عزیزان حرفه ای چون شما به آمار بازدید روزانه بیش از 10000 نفر رسیده.حال از شما تقاضای همکاری دارم لینک و یا بنر و یا هردو.در صورت تمایل ما را اطلاع دهید و این رو صادقانه عرض می کنم برای معرفی و تبلیغات سایت بی نظیر شما صمیمانه تلاش می کنم
ما را لینک نمایید و ما نیز شما را لینک خواهیم نمود


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: